Årsfest Terrengkarusellen 2024
Postet av Agder bedriftsidrettskrets den 7. Nov 2024
TERRENGKARUSELLEN - ÅRSFESTEN
Velkommen til årsfest for alle terrengkaruselløpere!
Torsdag 21. november 2024 kl. 17:30
Kristiansand Katedralskole Gimle (KK9)
Program:
- Velkommen: Vi starter kvelden med en varm velkomst.
- Hilsen fra kommunen: Varaordfører Charlotte Beckmann Finnestad deler noen ord.
- Foredrag/Treningstips: Finn Kollstad gir oss verdifulle treningstips.
- Besøk fra DNT: Hanne Jensen fra DNT inspirerer oss med sine historier.
- Info om Ti på topp: Karianne Sørtveit gir oss siste nytt.
- Kreftforeningen: Viktig informasjon og støtte fra Kreftforeningen.
- Premiering: Feiring av årets prestasjoner med flotte premier.
- Utmerkelser og påskjønnelser: Vi hedrer de som har utmerket seg.
- Lotteri: Spennende premier å vinne!
- Enkel bevertning: Nyt god mat og drikke i hyggelig selskap.
Barnas karusell premier kan også hentes her.
Vi gleder oss til å se deg der! Vel møtt til en uforglemmelig kveld!
1 Kommentar
Premieuteling og informasjonsmøte i Arendal
Postet av Agder bedriftsidrettskrets den 25. Sep 2024
Hva skjer?
Enkel servering
Ny daglig leder, Karianne Sørtveit vil ønske velkommen
Premieutdeling av alle som har deltatt på 10 eller flere løp i 2024.
Foredrag av selveste Oddvar Brå 🏅
Informasjonsmøte om frivillig arbeid for neste sesong.
Ellers ønsker vi å rette blikket mot neste sesong. Vi har behov for flere frivillige som kan hjelpe oss med å arrangere løpene, og derfor inviterer vi dere som kunne være interessert i å bli med på laget.
Ta dem gjerne med på premieutdelingen, hvor vi også vil holde et informasjonsmøte om hvordan man kan bidra til Terrengkarusellen Arendal i fremtiden.
Hedersprisen gikk til John Humborstad!
Postet av Agder bedriftsidrettskrets den 17. Jun 2024
Gratulerer John Humborstad med Bedriftsidretten Hederspris utdelt på Forbundstinget Her med Forbundets Generalsekretær Svenn Erik Bolle
FVN-Stafetten
Postet av Agder bedriftsidrettskrets den 5. Jun 2024
Lurer du på noe?
Under finner du svar på de vanligste spørsmålene i FVN-Stafetten.
Fant du ikke svar på ditt spørsmål? Send mail til agder@bedriftsidretten.no
Når og hvor kan vi hente startnummer og stafettpinner?
Startnummer og stafettpinne kan hentes på området fra klokken 10.00 på løpsdagen.
Når begynner det?
Det er flere klasser og derfor flere starter, aktiv klasse menn og kvinner har fellesstart kl. 12.00, Mix kl .12.30, dame kl. 13.30 og herre kl.14.30. Kom gjerne for å heie!
Hvor mange deltakere per lag?
Det er tre deltakere per lag.
Kan en person løpe flere etapper?
Dersom noen ønsker kan en person løpe flere etapper.
Kan jeg delta på flere lag?
Ja, du kan løpe en etappe for flere lag.
Må jeg registrere alle på mitt lag?
Ja, den som melder på registrerer navn og kontaktinfo til de to andre på laget.
Kan vi bytte klasse?
Ja, men gi beskjed til arrangør så tidlig som mulig. På løpsdagen er det ikke mulig å endre klasse.
Kan jeg endre navn på laget?
Ja, gi beskjed til arrangør senest dagen før stafetten.
Hvordan gjør jeg endringer på laget?
Endringer på laget må meldes til arrangør senest fredagen før stafetten.
Passer det for folk med nedsatt funksjonsevne?
Ja, stafetten er et tilbud til så mange som mulig, men dessverre er ikke løypa tilrettelagt rullestol.
Kan jeg delta med barnevogn?
Nei, dessverre.
Hvordan betaler vi?
Betaling skjer gjennom EQ Timing ved påmelding. Du kan enten velge å betale øyeblikkelig ved påmelding, eller du kan velge faktura.
Kan vi få samlefaktura?
Ja, dersom en bedrift melder på flere lag samtidig vil dere få en samlefaktura for alle lag.
Hva skjer etter løpet er ferdig?
Etter at hver klasse er ferdig, vil det bli premieutdeling før neste klasse starter. På Gimlebanen er det gratis burger til alle deltakere etter du har løpt og salg av mineralvann. I tillegg er det lykkehjul med flotte premier!